צ'אט האתר

תוצאת תמונה עבור צ'אט

יום שלישי, 20 בספטמבר 2016

עדן בן זקן - תאמין לי אלבום להורדה (בלעדי)

עדן בן זקן - תאמין לי - האלבום המלא - 04.09.16לאחר הצלחת אלבום הבכורה שלה "מלכת השושנים", משחררת עדן בן זקן את אלבומה החדש "תאמין לי".
האלבום החדש כולל בתוכו 13 רצועות חדשות, ובניהם הסינגלים המצליחים "תזיזו", "כל העיר שלנו" ביחד עם פאר טסי, ושיר הנושא "תאמין לי".
על האלבום החדש עבדה עדן בין היתר עם יעקב למאי, דולב רם, פן חזות, דנה לפידות, תמר יהלומי, דודו קומה, אופיר כהן, אלי קשת, גילי זכאי, ירון כהן, ינון יהל, הראל סנדרוסי ושלומי חן.
הופעת ההשקה של האלבום החדש תערך ב19.11 בהאנגר 11.
עדן בן זקן על האלבום החדש: "שנה של עבודה אינטנסיבית בבחירת שירים, הקלטות והופעות התגבשו לאלבום חדש ושני עם 13 שירים חדשים, תהליך מאוד מרגש, ותוצאה שאני מאוד שלמה ואוהבת. על האלבום עבדתי עם יוצרים מוכשרים בטירוף שגרמו לתהליך האינטנסיבי להיות מהנה ומאתגר, זה אחד האלבומים שהכי נהנתי להקליט ואני מחכה כבר לבצע את השירים החדשים על הבמה בהופעות הקרובות".

תמונה


רשימת השירים באלבום:

01. אין לי אותך
02. תאמין לי
03. תזיזו
04. כל מה
05. ג'נטלמן
06. כשאתפרק
07. הייתי חוזרת
08. בחור מזהב
09. אף אחד
10. כל העיר שלנו - עם פאר טסי
11. בחורף שעבר
12. בא לי עוד
13. צוללת






עטיפה אחורית:
תמונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה